«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

اطلاعات هزار نفر از اهالی رسانه خراسان رضوی گردآوری شد

  • کد خبر: ۵۷۲۲۲
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
اطلاعات هزار نفر از اهالی رسانه خراسان رضوی گردآوری شد
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تاکنون اطلاعات و مشخصات هزار نفر از اهالی رسانه شامل خبرنگاران و دست‌اندرکاران حوزه مطبوعات و رسانه‌ها در این استان گردآوری و مقدمات تشکیل بانک جامع اطلاعاتی اهالی رسانه استان فراهم شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تاکنون اطلاعات و مشخصات هزار نفر از اهالی رسانه شامل خبرنگاران و دست‌اندرکاران حوزه مطبوعات و رسانه‌ها در این استان گردآوری و مقدمات تشکیل بانک جامع اطلاعاتی اهالی رسانه استان فراهم شده است.

افشین تحفه گر روز افزود: گردآوری این اطلاعات از طریق ثبت نام در سایت به آدرس https://survey.porsline.ir/s/۸۹cANMM انجام گرفته و هنوز امکان ثبت نام اهالی رسانه در این سایت ادامه دارد. 

وی ادامه داد: مدیران رسانه در خراسان رضوی نشستی با استاندار این استان برگزار کردند که در این نشست مشکلات حوزه رسانه استان مطرح و تصمیماتی برای حل آنها از سوی استاندار خراسان رضوی اتخاذ شد.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در نخستین گام برای حل مشکلات اهالی رسانه و مطبوعات در این استان پیرو دستور استاندار مقرر شد، بانک جامع اطلاعات رسانه گردآوری شود که در این راستا سایتی طراحی و از اهالی رسانه و مطبوعات استان خواسته شد در این سایت ثبت نام کنند.

وی افزود: ثبت نام در این سایت هنوز قابل انجام است و اهالی رسانه می‌توانند با ثبت نام در این سایت زمینه حل برخی مشکلات را از طریق مسوولان فراهم کنند و به آنان در برنامه ریزی و تصمیم گیریها برای آینده رسانه کمک نمایند.

تحفه گر ادامه داد: در نشست مدیران رسانه با استاندار خراسان رضوی موضوعاتی از جمله مشکلات معیشتی و اقتصادی خبرنگاران، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، ایجاد خانه رسانه در استان و مسائل دیگر مطرح شد که برخی از آنها پیگیری و تا حدی به نتیجه رسیده است.

وی اظهار امیدواری کرد با تکمیل بانک جامع اطلاعات رسانه خراسان رضوی، جامعه هدف برای کمک و سازماندهی بخش رسانه و مطبوعات استان مشخص و زمینه برای فعالیتهای بیشتر و رفع مشکلات اهالی رسانه در استان فراهم شود.

خراسان رضوی قطب دوم رسانه‌ای ایران و نخستین استانی است که چهار روزنامه را به صورت اختصاصی منتشر کرده و ۲ خبرگزاری اختصاصی دارد.

۲ هزار خبرنگار در قالب ۴۰۰ نشریه، خبرگزاری، پایگاه خبری و رسانه‌های برخط در خراسان رضوی فعالیت دارند. ۳۴۰ نفر از این خبرنگاران عضو خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->